„S A I H A” - Przemyśl

5 kyu

Pozycje
Moroashi - Dachi

Uderzenia

Shotei – Uchi (Jodan, Chudan, Gedan),
Jodan – Hiji – Ate.

Bloki

Shotei – Uke (Jodan, Chudan, Gedan)

Kopnięcia

Chudan - Mawashi – Geri (Haisoku, Chusoku), Ushiro Geri – 3 metody. (Chudan lub Gedan) 

 Kata

Pinan - Sono – San

Renraku

1. Chudan - Ushiro - Geri, Seiken - Gyaku - Tsuki - Chudan, powrót i zasłona.

2. Mae - Geri - Chudan –Chusoku,  Yoko – Geri – Chudan, Ushiro Geri – Chudan, Seiken - Gyaku - Tsuki - Chudan, powrót  I  zasłona.

Kumite

Jiyu - Kumite

Ćwiczenia

35 ugięć ramion w podporze przodem (Seiken)
15 ugięć ramion w podporze przodem na czterech palcach (na kolanach), zmiana na pięć palców wyprost nóg i utrzymanie pozycji przez 10 sekund.

45 skłonów
40 przysiadów

Uwaga

Adepci będą sprawdzani w poruszaniu się Moroashi – Dachi